Odświeżająco-odmładzający napój z mango - PRZEPIS

Pytacie mnie jak radze sobie z upałem. Tak naprawdę nie miałam kiedy sobie nie radzić, bo przyznacie chyba, że tego ciepła do tej pory było mało :)
Słyszałam jednak, że to ma się zmienić. Nadchodzą upały!! :)

Dlatego przygotowałam dla was dzisiaj przepis na odświeżająco-odmładzający napój z mango, który możecie zrobić samodzielnie w domu! :)

http://www.top10homeremedies.com/
Co będzie nam potrzeba do zrobienia napoju?

3-4 mango
cukier trzcinowy
kminek
kilka liści mięty
czarna sól
kilka kostek lodu

Obieramy mango, wrzucamy do blendera. Dodajemy kilka łyżek cukru trzcinowego (wedle uznania), garść liści mięty, 1 łyżkę nasion kminku, 2 łyżeczki czarnej soli. Całość dokładnie blendujemy.
Powstałą masę przekładamy do słoika i trzymamy w lodówce. Do zrobienia jednej szklanki orzeźwiającego napoju potrzebujecie 2 łyżki mangowej masy, którą zalewamy wodą. Możemy też dodać kilka kostek lodu.

SMACZNEGO!


Maska kolagenowa z 24 karatowym złotem




Źródło: http://www.top10homeremedies.com/

Komentarze

  1. brzmi super, pewnie się skuszę i wypróbuję w swojej kuchni ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz