• Czy ziołami da się wyleczyć łuszczycę?

    "Czy ziołami da się wyleczyć łuszczycę?" - Takie pytanie znalazłam dziś w jednym z maili od czytelników. Niestety z tego co wiem łuszczyca jest nieuleczalna, ale bez paniki! Można łagodzić jej wysyp i doprowadzić do tego, by stała się mniej dokuczliwa. Po sprawdzone sposoby na łuszczycę sięgnęłam do książki Apteka Pana Boga o której pisałam wam już niejednokrotnie.


    Sprawdźmy co Maria Treben ma na ten temat do powiedzenia.

    Maria Treben radzi na łuszczycę zrobić herbatkę z następujących ziół:

    10 g kory dębu
    30 g kory wierzby
    40 g wiązówki błotnej
    20 g dymnicy
    20 g owocni orzech włoskiego
    30 g glistnika
    50 g pokrzywy
    30 g przetacznika
    30 g nagietka
    20 g krwawnika

    Wszystkie zioła dobrze wymieszać i trzymać w szczelnie zamkniętym opakowaniu. Na 1 szklankę wsypujemy 1 kopiastą łyżkę ziół. Zalewamy wrzątkiem i pozostawiamy na 3 minuty do naciągnięcia. Należy pić łyczkami 1,5 do 2 litrów herbatki dziennie. Każdy łyk będzie bardzo szybko przyswajalny przez nasz organizm.

    Więcej takich rad znajdziecie w książce APTEKA PANA BOGA.


    A ja od siebie powiem, że bardzo dobre efekty ma stosowanie Dziegcia Brzozowego. Słyszałam o nim już dawno dawno temu, dziś jak widać wraca do łask. Moja przyjaciółka, która zmaga się od lat z łuszczycą jest zachwycona efektami jakie daje regularnie stosowany dziegieć brzozowy. Gdzie to kupić? Np. TUTAJ.
    Próbujcie! I piszcie czy faktycznie działa :)

4 komentarze:

  1. Anonimowy pisze...

    Oczywiście zioła, dieta to część leczenia łuszczycy. Najważniejsze i tak jest powód który powoduje zmiany, stres, genetyka, choroby współtworzące. Dla wszystkich którzy nie potrafią znaleźć przyczyny, polecam na objawy preparaty Dr Michaelsa

  2. Aleksandra K pisze...

    Myślę, że faktycznie dużo można zdziałać za pomocą ziołolecznictwa :-)

  3. Maria pisze...

    Mój brat stosuje dziegiec brzozowy na łuszczycę i faktycznie działa, z tego co mówił, to już sobie nie wyobraża życia bez niego.

  4. :(

Prześlij komentarz