Jak wykorzystać zioła do walki z cellulitem?

Ostatnio dostałam maila z pytaniem czy zioła mogą nam pomóc w walce z cellulitem. Odpowiedź jest prosta: oczywiście, że tak! Pisałam już o tym, ale postanowiłam wrócić do tematu. 
Często pytacie mnie o tym jak można wpływać na urodę z pomocą ziół, jak robić herbatki ziołowe, kosmetyki... Widać w waszych mailach silną potrzebę zbliżenia się do natury ;)
Nie dziwi mnie to w ogóle! Mamy dość konserwantów, SLSów i sztucznych, chemicznych substancji, które znajdują się w każdym kosmetyku.
Wobec powyższego podam wam dzisiaj fajny przepis na mieszankę antycellulitową do domowego zabiegu body-wrapping. 

Mieszanka antycellulitowa

Fot. spa.answers.com

2 szklanki wody
5 łyżek rumianku
5 łyżek imbiru
5 łyżek lawendy

Mieszankę ziół zalej wrzątkiem i odstaw do wystygnięcia. Gdy napar będzie dobrze ciepły (ale nie gorący!) zmocz w nim ręcznik i przyłóż na wybraną partie ciała. Następnie owiń ciało folią i wskocz do łóżka pod pierzynę na 20-30 minut.
Jeśli będziesz zabieg powtarzać regularnie masz szansę na redukcję cellulitu :)
Nie zapominaj jednak, że aby zobaczyć efekty działania ziół potrzeba czasu i cierpliwości.



Szybciej efekty można osiągnąć stosując specjalne kosmetyki antycellulitowe. Ostatnio rekordy popularności bije Koncentrat cynamonowo-algowy z BingoSpa. Nic dziwnego, bo jest bardzo skuteczny i nie zawiera żadnych szkodliwych substancji w swoim składzie.


Do walki z cellulitem warto także zmienić swoją dietę na antycellulitową. 

http://selkar.pl/dieta-antycellulitowa?aff=sekretydiety&from=listing&campaign-id=4

Komentarze