Jak ujędrnić piersi domowymi sposobami?

No tego jeszcze nie było u mnie na blogu, co?
Zadajecie mi Kochani coraz trudniejsze pytania ;)
Nie to żebym was chciała zniechęcić! Piszcie do mnie i to jak najczęściej! :)



W odpowiedzi na gorącą prośbę aż trzech Czytelniczek podam wam dzisiaj listę 10 czynników, które moim zdaniem mają duży wpływ na rozmiar biustu :)

Oczywiście wszystkie metody są chałupniczymi sposobami, więc DIY i do dzieła!

1. Po pierwsze: oczywiście zioła :)


Polecam wam picie naparów z ziół i roślin, które zawierają estrogeny - żeńskie hormony płciowe od których dużo zależy- w tym rozmiar piersi! :)

Jakie to zioła?

Oto lista:
- kozieradka
- szczaw
- chmiel
- koper włoski
- soja

2. Po drugie: masaże


Warto poświęcić swoim piersiom choćby 15 minut dziennie, jeśli chcecie by były jędrne i piękne. Jak masować piersi? TUTAJ znajdziecie odpowiedź na to pytanie :)



3. Po trzecie: ćwiczenia!


Wiecie, że ćwiczenia wpływają na jędrność i elastyczność skóry? Dzięki ćwiczeniom sprawisz, że twój biust będzie pełniejszy, uniesiony w górę i bardziej apetyczny! :)

Tutaj kolejny fajny filmik:



4. Masaże lodem




Nie wiem czy wiecie, że zimny masaż doskonale wpływa na jędrność skóry? Jeśli chcecie ujędrnić biust przygotujcie kostki lodu i masujcie nimi skórę wokół sutków okrężnymi i coraz większymi ruchami.

5. Oliwa z oliwek


Oliwa z oliwek wcierana w skórę poprawia ukrwienie i podnosi biust w górę! - Taka opinie przeczytałam na jednaj ze stron w internecie. Wierzę, chociaż osobiście wolę czysty kolagen.

Kolagen jest o tyle fajniejszy, ze dodatkowo walczy z oznakami starzenia się skóry i rozstępami, więc jest bardziej uniwersalny niż zwykła oliwa. Mogę go używać na twarz i całe ciało, nie tylko na piersi :)

6. Maseczka ogórkowa




Świetna sprawa jeśli chcemy ujędrnić piersi. Jeśli będziemy wykonywać taką maseczkę regularnie, to mamy szanse na prawdziwe powiększenie biustu nawet o rozmiar! Nie żartuję!  Bardzo często problemem naszym nie są piersi małe tylko takie, które straciły jędrność. Jeśli więc popracujemy nad naszą skórą i sprawimy by była bardziej elastyczna, sprężysta to i biust nam się uniesie w górę! :)

Przepis na maseczkę:

Rozgnieć małego ogórka (np. w blenderze), dodaj jedno żółtko i łyżeczkę śmietany. Powstałą papkę nałóż na piersi i pozostaw tam na pół godziny.

Powtarzaj zabieg przynajmniej raz w tygodniu. Po miesiącu powinnaś zauważyć różnicę! :)

7. Białko jajka


A teraz inna maseczka powiększająca biust. Maseczka ujędrniająca z białka kurzego jaja. Wystarczy ubić białko na pianę i nałożyć ją na piersi na 30 minut. Po tym czasie zmyć delikatnym tonikiem.
Inną wersją jest wymieszanie białka z miodem i łyżką jogurtu naturalnego. Tez doskonale działa! :)

8. Kozieradka


Kozieradka powiększa piersi ponieważ bogata jest w przeciwutleniacze i witaminy. Można ją pić, jak wcześniej wspominałam, albo stosować w postaci maseczki.

Nasiona kozieradki rozgnieć na proszek, dodaj tyle wody by powstała gęsta pasta. Nakładaj pastę na piersi okrężnymi ruchami, tak by pomóc jej wniknąć w skórę. Po nałożeniu pozostaw tak na 10 minut, a po tym czasie zmyj pastę tonikiem lub zwykła wodą.
Warto taki zabieg robić przynajmniej raz w tygodniu.

9. Kosmetyki ujędrniające

Na rynku kosmetycznym mamy ich naprawdę bardzo dużo. Dlaczego uważam, ze warto po nie sięgać? Wszak wszystko jest dla ludzi! Kosmetyki na skórę na pewno nam nie zaszkodzą, a jeśli mają nam pomóc w ujędrnieniu i uniesieniu biustu, to czemu by nie! :)

10. Masło shea


Bardzo często dodawane jest do kosmetyków i słusznie! Słyszałam, że potrafi zdziałać dużo dobrego dla naszej skóry. Masło shea jest źródłem witaminy E, a poza tym doskonale sobie radzi z wolnymi rodnikami, które odpowiadają za starzenie się skóry.

Masło shea można tez kupić w formie półproduktu, a więc ... masła shea (czyli możecie kupić samo masło, a nie jako dodatek do kosmetyku).
Masłem wysmarujcie swoje piersi nie zapominając przy tym o ich masowaniu. Pozostawcie na kilkanaście minut, a nadmiar wytrzyjcie wacikiem.

Komentarze

  1. Nie chcę żeby to źle zabrzmiało, ale wypróbuje te masaże na kimś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co mi wiadomo na każdy typ hormonalny nie każdy specyfik ma pozytywne działanie. Kozieradka nie zadziała na biust u kobiet o typie estrogennym. Dobrze byłoby zrobić podział tych roślin dla każdego typu hormonalnego :). Ja jeszcze od siebie polecam czerwoną koniczynę. Bez wstydu się przyznam, że jako dziecko jadłam ją w postaci surowej ;) wierząc, że moje włosy będą piękne i błyszczące jak sierść mojego królika :P.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na siłowni właśnie coraz więcej kobiet robi trening na ujędrnienie biustu. Moja koleżanka podpytała kilka dziewczyn i mówiły że to działa. Co do ujędrniania ciała treningami to można ujędrnić nawet biust ale to powinien być ciężki wtedy efekty są najlepsze. Nie chodzi o podnoszenie ogromnych ciężarów ale żeby powtórzeń było naprawdę dużo. Kobiety które nie widzą efektów często decydują się na sesje z trenerem osobistym a jak któraś nie wstydzi się zagadać to u mnie w Saturn Fitness na Bielanach zawsze ktoś chętnie pomoże i podpowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masaże wodne, przy pomocy prysznica, wodą naprzemiennie chłodną i ciepłą ale ja unikam zbyt dużych różnic temperatur. O skórę zadbałam też kupując filtr prysznicowy z systemem kdf - dzięki filtrowi woda nie przesusza skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Praktycznie od 2 liceum paliłam papierosy, rok temu udało mi się je rzucić. Niestety, fajki źle wpłynęły na moje piersi. Świetnym antidotum okazały się zajęcia na basenie i masaże o których była mowa w artykule. Dodatkowo zaczęłam spać w staniku (tu super sprawdził mi się YajLee, używam też do ćwiczeń) i używać serum ujędrniających (chyba najlepsze okazało się serum od Farmony). :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czesc, link do masazy niestety nie dziala :( Czy mozna poprosic o zrodlo bezposrednio? Bede baaardzo a to baaaardzo wdzieczna (i mysle ze nie tylko ja)! Z gory slicznie dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. O który link Ci chodzi? Bo u mnie wszystkie działają :) Może brakuje Ci jakiejś wtyczki zainstalowanej albo masz coś zblokowane w przeglądarce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masaże dają dużo. Może nie powiekszają piersi ale ujędrniają. A na tym o wiele bardiej mi zależaxło po urodzeniu i wykarmieniu bliźniaków.
    Z kosmetyków polecam te z naturalnym składem, są trochę droższe ale ich działąnie jest widoczne oraz przynajmniej jest.
    Ze swojej strony polecam Frashe. Kosmetyk idealny! Do tej pory stosowałam wiele różnych specyfików ujędrniających biust,ale dopiero ten produkt sprawił,że piersi zyskały jędrność, poprawiło się nawilżenie skory oraz zmniejszyły sie rozstępy jakie powstały po karmieniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. takie masaże spoko ale przede wszytkim ogólna kondycja ciała poziom tłuszczu i ćwiczenia! z kosmetyków fajny jest Maternea krem, bez dodatku szkodliwej chemii

    OdpowiedzUsuń
  10. Aneta - Czy to frashe można tylko przez frashe.pl zamówić czy jest gdzies stacjonarnie w sklepie??

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam, że Frashe tylko online, ale wysyłka szybko, w ciągu 3-4 dni już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a orientuje się któraś czy będzie on dostępny stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz