6 komentarze:

  1. Weronika pisze...

    Nie słyszałam o ozonoterapii. Jestem akurat tym beznadziejnym przypadkiem, który nie wie na co ma alergię ;-) Podczas następnej wysypki spróbuję tego magicznego napoju :-)

  2. Natalia pisze...

    Hm, nie znałam takiego sposobu :D

  3. MariaS. pisze...

    Ja używam kosmetyków z ozonem już od dawna i polecam wszystkim alergikom. Ja mam alergię na metale ciężkie w kosmetykach, ubraniach, biżuterii i nie ma dla mnie lepszych oliwek niż te z ozonem, podobnie jest z mydłami. Bez tego chyba musiałabym myć się tylko wodą ;)

  4. Ekologiczny pisze...

    Bardzo fajnie napisane. Ozon jest dobry jak widać na wiele rzeczy.

  5. Anonimowy pisze...

    Jak ktoś jest alergikiem to powinien poddać się ozonoterapii. Ja po tym jak byłem na zabiegu w siedleckiej przychodni Fonte di Vitae czuje się o wiele lepiej.

  6. Anonimowy pisze...

    Ja osobiście w przypadku alergii, nietolerancji lub ich podejrzeń, polecam po prostu zrobić testy alergiczne z krwi by zdobyć dużo bardziej przybliżony obraz wpływu różnych pokarmów i pyłków na nasze zdrowie.

Prześlij komentarz