7 komentarze:

  1. Kaprysek pisze...

    maskę dziegciową mam, ale jeszcze czeka na użycie ;) glinki kocham ;)

  2. 0jla pisze...

    Chętnie wypróbuję tonik z kwasem :-)

  3. Gaja pisze...

    Nie mam wiekszych problemów z trądzikiem czy nawet zwykłymi pryszczami, ale córka ma. Podoba mi się Twoje podejście do tematu, bo przecież nie koniecznie musimy wydawać fortunę na leki od trądziku czy brać miesiącami antybiotyk. warto zaufać prostym, naturalnym rozwiązaniom, tylko trzeba dać im trochę czasu a nie liczyć na natychmiastowe zniknięcie pryszczy.

  4. Niezłe Ziółko pisze...

    Dzięki Gaja, to super, że myślimy podobnie! :)

  5. Beata pisze...

    Fantastyczny wpis! A maseczkę wypróbowałam - rewelacja :)

  6. Anonimowy pisze...

    Przez dwa lata męczyłam się z trądzikiem, wydałam mnóstwo pieniędzy, nic nie pomagało. Na szczęście dostałam przepis na cudowna mieszankę ziołowa do picia. Po miesiącu miałam spokój. Była tam pokrzywa, klacze perzu, krwawnik, skrzyp polny i bratek:) polecam!

  7. Kasia pisze...

    Super post :) Ja zaczęłam stosować zioła lecznicze do walki z trądzikiem. Odkryłam, że bratek trójbarwny jest rewelacyjny. Świetnie oczyszcza skórę i krosty znikają. Przygotowuję napar i przecieram twarz. Efekty są świetne :)

Prześlij komentarz