Które przyprawy pomagają schudnąć?

Dieta i odchudzanie to niekończące się tematy, o których można mówić i mówić prawda? Co rusz wymyślamy nowe metody na odchudzanie, szukamy sprzymierzeńców w ziołach i naturalnych produktach. Ostatnio zastanawiałam się nad tym, które zioła pomogą nam szybko schudnąć. Okazuje się, że jest ich sporo, ale ponieważ pisałam już o tym wielokrotnie, to nie będę się powtarzać. natomiast nigdy jeszcze nie podawałam wam, które przyprawy są naszymi największymi sprzymierzeńcami w odchudzaniu, więc podam wam je dziś :)

Przyprawy, które pomagają schudnąć

pixabay.com

Kurkuma - pomaga zredukować tkankę tłuszczową

Żeń-szeń - zwiększa poziom energii i przyspiesza metabolizm

Kardamon - pomaga spalić tkankę tłuszczową

Imbir - ma właściwości przeciwzapalne, wpływa pozytywnie na żołądek i metabolizm, tłumi apetyt

Pieprz cayenne - zawiera kapsaicynę, pięknie spala kalorie, obniża ilość tłuszczów we krwi, redukuje tkankę tłuszczową.

Cynamon - zwiększa metabolizm, redukuje poziom cukru we krwi.


Jeśli zatem chcecie schudnąć, używajcie tych przypraw jak najwięcej i w każdej postaci. Dodawajcie do potraw, napojów, wykonujcie zabiegi z ich udziałem, peelingi, masaże, nie zapominajcie też stosować kosmetyków, które mają wymienione wyżej przyprawy w składzie.


Przykładowy zabieg z ekstraktem z cynamonu



Na koniec podam wam jeszcze fajny przepis na wyszczuplającą maseczkę, którą możecie sobie zrobić samodzielnie w domu.

Wyszczuplająca cynamonowa maseczka


Weź prysznic podczas którego zrób sobie peeling. Możesz użyć gotowego peelingu lub po prostu dodać trochę cukru do żelu pod prysznic. Ważne żeby zedrzeć ze skóry martwą warstwę naskórka.
Na tak przygotowaną skórę można nałożyć maseczkę cynamonową. Jak ja zrobić?

Przygotuj sobie:

5 łyżek zaparzonej kawy
2 łyżeczki cynamonu
2 łyżeczki imbiru
1 łyżeczką oliwy z oliwek

Wszystkie składniki dokładnie wymieszaj tak by powstała pasta. Nałóż maseczkę na skórę i owiń się folią. Pozostaw maskę na skórze na około 30 minut. Po tym czasie zmyj prysznicem skórę. Warto na koniec nałożyć jakiś balsam ujędrniający.

Taki zabieg świetnie wpływa na skórę, ujędrnia ją i pomaga pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej.
Wypróbujcie go! :)

Sprawdźcie też ranking kremów na cellulit! ←

Komentarze

  1. moja skóra nie lubi cynamonu, ale za to wewnętrznie można stosować! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wielką prośbę. Napisz proszę kilka słów o tym jak zdrowo przytyć. Jest to temat lekceważony przez większość lekarzy w naszym kraju. Nawet w Internecie ciężko się dokopać do jakichkolwiek wartościowych informacji poza jedzeniem awokado, orzechów i pestek... A to tylko mały fragment całej diety. Poproszę o link do takiego tematu jeśli pojawi się na blogu :-) Z góry serdecznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, ale mi ćwieka zabiłaś ;)
    Zwykle czytelnicy proszą o artykuły o odchudzaniu, leczeniu różnych chorób, ale o tym jak przytyć jeszcze nie pisałam :)
    Daj mi "chwilę" postaram się ogarnąć temat.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do naturalnych sposobów na zdrowe schudnięcie to poleciłabym Błonnik Witalny, który doskonale hamuje apetyt. Dwie miareczki tych nasionek codziennie i koniec z podjadaniem i wilczym apetytem. Polecam, bo sama tak schudłam 6 kg.

    OdpowiedzUsuń
  5. witam...czy dostanę może artykuł...jak schudnąć przy chorobie Hashimoto i niedoczynności tarczycy....z góry dziekuję

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz