Domowe toniki na piękną cerę

Witam wszystkich Czytelników, którzy jeszcze nie stracili nadziei, że kiedykolwiek tu wrócę. Życie czasem płata nam figle... przekonałam się o tym na własnej skórze, gdy 1 grudnia trafiłam do szpitala. Na początku wydawało się, że to nic groźnego, po kilku badaniach okazało, że spędzę w szpitalu więcej czasu niż myślałam. Mikołajki, Święta... Sylwester :(
Smutno było, na szczęście się już skończyło... nie chce już do tego wracać chociaż moja choroba wcale nie daje o sobie zapomnieć. Bądźmy jednak dobrej myśli i mimo tego, że jeszcze dużo czasu spędzę w łóżku to już od teraz nie będę leżeć bezproduktywnie - bo jak wiedzą moi najwierniejsi czytelnicy bardzo tego nie lubię! :)
Tak więc tym przydługim wstępem witam się z wami i zapraszam do czytania artykułu o domowych tonikach na piękną cerę.

Jak wiadomo zima nie sprzyja naszej skórze, latem promienie słońca opalają i wysuszają skórę twarzy, zimą zaś chłodne powietrze i wiatr czyni z nią dokładnie to samo. Co w takim przypadku robimy? Maseczki, kremy, zabiegi nawilżające... Jakie są wasze ulubione? Macie swoich faworytów? Gdzie je kupujecie - w drogerii, w aptece w sklepie internetowym? A może wolicie domowe sposoby na przesuszoną skórę? 

Ja zdecydowanie wolę domowe odpowiedniki drogich kosmetyków. Są naturalne, niedrogie i mam pewność, że traktują moją skórę naturalnie. Jednym z ulubionych specyfików, które mam zawsze pod ręką są te dwa toniki:

TONIK ALOESOWY



pół szklanki z aloesu
pół szklanki soku z ogórka
sok z połowy cytryny

Wszystkie składniki dokładnie mieszamy, przed każdym użyciem tonik należy wstrząsnąć i pamiętajmy by trzymać go w lodówce. Ponieważ tonik ten jest wykonany tylko z naturalnych składników korzystajmy z niego codziennie i nie używajmy dłużej niż tydzień. 
Tonik oprócz działania nawilżającego ma także działanie rewitalizujące i lekko rozjaśniające.

Mój drugi typ to:

TONIK Z ZIELONEJ HERBATY


100 ml wody
10 torebek herbaty zielonej
pół szklanki soku z cytryny

Herbatę zaparzamy pod przykryciem, gdy wystygnie dodajemy sok z cytryny. 

Co myślicie o moich propozycjach? :)

Następny post będzie o maseczkach, które możecie zrobić samodzielnie w domu! :)

Do następnego razu!

Komentarze

  1. Ten aloesowy z ogórkiem i cytryną <3 Brzmi suuuper :) Tym bardziej, że ogórka i aloes moja skóra uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki tonik z zielonej herbaty chętni wykonam sama :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio pokochałam hydrolat z zielonej herbaty, więc pewnie ten tonik też bym polubiła. Muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się bardzo podoba ten z aloesem i ogórkiem - bardzo dobrze robią mojej cerze:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz