Czy ziołami da się wyleczyć łuszczycę?

"Czy ziołami da się wyleczyć łuszczycę?" - Takie pytanie znalazłam dziś w jednym z maili od czytelników. Niestety z tego co wiem łuszczyca jest nieuleczalna, ale bez paniki! Można łagodzić jej wysyp i doprowadzić do tego, by stała się mniej dokuczliwa. Po sprawdzone sposoby na łuszczycę sięgnęłam do książki Apteka Pana Boga o której pisałam wam już niejednokrotnie.


Sprawdźmy co Maria Treben ma na ten temat do powiedzenia.

Maria Treben radzi na łuszczycę zrobić herbatkę z następujących ziół:

10 g kory dębu
30 g kory wierzby
40 g wiązówki błotnej
20 g dymnicy
20 g owocni orzech włoskiego
30 g glistnika
50 g pokrzywy
30 g przetacznika
30 g nagietka
20 g krwawnika

Wszystkie zioła dobrze wymieszać i trzymać w szczelnie zamkniętym opakowaniu. Na 1 szklankę wsypujemy 1 kopiastą łyżkę ziół. Zalewamy wrzątkiem i pozostawiamy na 3 minuty do naciągnięcia. Należy pić łyczkami 1,5 do 2 litrów herbatki dziennie. Każdy łyk będzie bardzo szybko przyswajalny przez nasz organizm.

Więcej takich rad znajdziecie w książce APTEKA PANA BOGA.



A ja od siebie powiem, że bardzo dobre efekty ma stosowanie Dziegcia Brzozowego. Słyszałam o nim już dawno dawno temu, dziś jak widać wraca do łask. Moja przyjaciółka, która zmaga się od lat z łuszczycą jest zachwycona efektami jakie daje regularnie stosowany dziegieć brzozowy. 
Próbujcie! I piszcie czy faktycznie działa :)

Komentarze

  1. Oczywiście zioła, dieta to część leczenia łuszczycy. Najważniejsze i tak jest powód który powoduje zmiany, stres, genetyka, choroby współtworzące. Dla wszystkich którzy nie potrafią znaleźć przyczyny, polecam na objawy preparaty Dr Michaelsa

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że faktycznie dużo można zdziałać za pomocą ziołolecznictwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój brat stosuje dziegiec brzozowy na łuszczycę i faktycznie działa, z tego co mówił, to już sobie nie wyobraża życia bez niego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz