Jak naturalnie rozjaśnić włosy? Cynamonem! :)

Kochani, dostaję od was taką ilość komentarzy i maili, że nie nadążam odpisywać, wybaczcie mi. Niestety blogowanie to nie jest moje jedyne zajęcie i nie jestem w stanie na wszystkie wasze pytania odpowiadać. Jednak przyznacie chyba, że robię to ostatnio coraz częściej ;)

Ostatnio kilka osób zapytało mnie o naturalne metody na rozjaśnianie włosów i o tym będzie dzisiejszy post. O ile farbowanie włosów na ciemny kolor jest dosyć łatwe, po prostu bierzemy ciemniejszą farbę albo hennę i malujemy, o tyle rozjaśnianie włosów, to już wyższa szkoła jazdy, że tak powiem.


Nie wiem jakie wy macie metody na rozjaśnianie włosów, czy kupujecie gotowe rozjaśniacze, czy zmywacie włosy ciężkimi szamponami aż do skutku czy po prostu idziecie do profesjonalisty... warto jednak znać domowy, naturalny sposób na zmianę koloru, bo może wam się to spodobać.

Rozjaśnianie włosów cynamonem



Wymieszaj 4 łyżki cynamonu z taką ilością wody by powstała pasta. 
Umyj dokładnie włosy, nałóż na nie odżywkę i spłucz. Kolejny krok to wysmarowanie dokładnie włosów pastą cynamonową i owinięcie głowy folią. Pasta powinna pozostać na włosach przynajmniej przez 4-5 godzin. Można to zrobić np. na noc.
Po tym czasie po prostu zmyj dokładnie włosy wodą.

Nie spodziewaj się efektów od razu!
Naturalne sposoby mają to do siebie, że na ich efekt trzeba poczekać. Myślę, że po 3 takich aplikacjach powinno być już widać różnicę.

Po takim zabiegu ja zawsze jeszcze wcieram odżywkę - odżywkę zagęszczającą włosy Uwielbiam ją bo doskonale kondycjonuje moje włosy i dodaje im blasku. Aha i ta odżywka ma jeszcze jedną fajną właściwość - hamuje wypadanie włosów, a przy włosach malowanych to bardzo ważne :)

Komentarze

  1. Włosy siwe lub jasne a nawet ciemne/będą miały rudo-złoty odcień/ można ufarbować wrotyczem.Baldachy wrotyczu gotować na małym ogniu 20 minut ,odstawić do ostygnięcia i spłukać włosy.Kolor utrwalić wodą z octem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe Ziółko12 sierpnia 2016 16:46

    Świetne! Dziękujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa ja co jakiś czas myję włosy szamponem z pokrzywy, bo ona działa raczej na przyciemnienie... Chociaż wiem, że moich nie przyciemnie, bo mam czarne haha, Ale umyć pokrzywą nie zaszkodzi ;)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz