Kuchenne gadżety, które ułatwiają życie

Witajcie Kochani!

Dziś post inny niż wszystkie, bo nie o ziołach ani nie o warzywach czy owocach, a o ich przechowywaniu i nie tylko... Szukając inspiracji na prezenty świąteczne natrafiłam na fajną stronę, a właściwie wyszukiwarkę mebli i dekoracji (favi.pl), która pochłonęła mnie na dobrą godzinę. To jakieś szaleństwo, ale nie mogłam się oderwać!

kuchenne gadżety


Nie wiem jak wy, ja uwielbiam przydatne gadżety w kuchni. Mam już tarkę z pojemnikiem, która sprawia, że podczas ścierania sera czy warzyw nie mam do sprzątania całej kuchni – te obierki potrafią eksplodować niczym konfetti. Mam ludzika do wykałaczek, który robi furorę na każdej imprezie – trzeba go nacisnąć na głowę, a za chwilkę na jego rączkach pojawia się wykałaczka. Mam też specjalny nóż do krojenia sera dzięki któremu nie kleją się do siebie plasterki, otwieracz do wina – którym każdą butelkę potrafi otworzyć nawet dziecko ;)

Jak się okazuje takich przydatnych gadżetów jest więcej! Zobaczcie co wyszperałam:


Krajacz do ananasa

Kuchenne gadżety


Jak dla mnie świetny! W końcu można przestać kupować ananasa w puszce! Jeśli ktoś lubi ananasy, tak jak ja, ale nie je ich zbyt często właśnie ze względu na to upierdliwe krojenie, to w końcu znalazł rozwiązanie! Taki świeży ananas jest o niebo lepszy i zdrowszy och tych puszkowych, bo w puszce – wiadomo – konserwanty, tony cukru… bleeee… Chyba się skusze na ten gadżet, szczególnie, że cena wydaje się być całkiem w porządku.

Pojemnik na pieczywo

Kuchenne gadżety

Kuchenne gadżety


Genialne rozwiązania na imprezy! Nie wiem w jaki sposób wy podajecie pieczywo na imprezach u mnie zawsze leży w koszyczku i przykryte jest serwetką żeby nie wyschło, to rozwiązanie z deską jest bardzo fajnie, a do tego pojemniczki na sosy, no czad!

Pojemnik do marynowania mięs z pompką

Kuchenne gadżety


Pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Mięsa piekę dość dużo, ale nie sądziłam, że takie pojemniki istnieją. Ehhh, człowiek uczy się całe życie. Okazuje się, że takie rozwiązanie, czyli ta pokrywa zamykana z pompką pozwala niezwykle szybko zamarynować składniki potraw i przygotować je do pieczenia, czy na grilla. Dzięki stworzonemu podciśnieniu otwarte pory mięs i warzyw lepiej chłoną marynatę, co wzbogaca ich smak. 

Pojemnik na kiwi

Kuchenne gadżety


W tym gadżecie ujął mnie może nie tyle sam pojemnik co ta łyżeczka. Zawsze miałam problem z obraniem kiwi. Wyślizguje się skubaniec z rąk! Z takim pojemnikiem i sztućcami do obierania nie tylko łatwo poradzimy sobie z obraniem kiwi, ale także możemy je zabrać ze sobą np. na wycieczkę czy dać dziecku do szkoły.

I na koniec coś co mnie trochę rozbawiło – pojemnik na obierki

Kuchenne gadżety
Niby śmieszne, po co komu taki pojemnik? Przecież warzywa i owoce obiera się prosto do śmietnika. Wczoraj się z tego śmiałam, a dziś sobie o tym przypomniałam robiąc kanapki dziecku do szkoły. Taki pojemnik przydaje się nie tylko na obierki, ale także na różnego rodzaju okruchy, które zostają po krojeniu np. pieczywa. Ha! Takie odkrycie!

Wszystkie gadżety znajdziecie poprzez wyszukiwarkę FAVI. Dobrze, że są takie narzędzia do wyszukiwania, dzięki temu mamy wiele różnych sklepów w jednym miejscu, nie trzeba za każdym razem wyszukiwać w google nowego sklepu.

Jak wam się podobają znalezione przeze mnie gadżety? Może wyszperacie coś jeszcze? Dajcie link w komentarzu :)


Komentarze

  1. Ostatni gadżet mi się najbardziej spodobał :D Mi by się przydało

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz